فلوبوٹ وائرس کی واپسی،اسمارٹ فون صارفین ہوشیار

android fluboat virus
android virus

ویب ڈیسک : اینڈ رائڈ فونز صارفین ہوشیار، فلوبوٹ  وائرس واپس آگیا ۔ فلوبوٹ وائرس آپ کی بینک تفصیلات چرانے اور آپ کی ایڈریس بک پر چھاپہ مارنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ایک نقصان دہ نیا ٹیکسٹ میسج ہے ۔

اگر آپ کو کسی دوست یا قریبی رابطہ کی طرف سے کوئی ٹیکسٹ میسج موصول ہوتا ہے جس میں آپ کو ایک نیا ویڈیو پلیئر ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کا کہا جاتا ہے تو ہوشیار رہیں۔ اس تباہ کن حملے کو انجام دینے کے لیے ٹیکسٹ میسج  فلو بوٹ وائرس استعمال کررہا ہے یہ وائرس اینڈرائیڈ ڈیوائسز کو متاثر کر سکتا ہے اور ایک بار انسٹال ہونے کے بعد، بینک کی اسناد پاس ورڈ  چرانے، ٹیکسٹ میسجز کو روکنے اور یہاں تک کہ اسکرین شاٹس لینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

یہ وائرس ایڈریس بک پر چھاپہ مار سکتا ہے اور کسی بھی رابطے میں مزید جعلی پیغامات تقسیم کر سکتا ہے۔ کیونکہ یہ ہمیشہ ایسا ظاہر ہوتا ہے جیسے آپ نے کسی ایسے شخص کی طرف سے جعلی پیغام بھیجا ہے جس پر آپ کو اعتماد  ہے۔ٹیکسٹ میسج میں پوچھا جاتا ہے کہ کیا وہ اپنی ڈیوائس سے کوئی ویڈیو ڈاؤن لوڈ کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ یہ آپ کےاسمارٹ فون پر حملے کا آغاز ہے کیونکہ  اس پیغام میں ایک لنک شامل  ہوتا ہے  جو شکار کو فلیش پلیئر کے ڈاؤن لوڈ کے صفحے کو دھوکہ دینے کے لیے لے جاتا ہے اور اچھا بلکہ بہترین مشورہ یہ ہے  اگر آپ کو گوگل پلے سٹور سے باہر کوئی ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کا پیغام ملتا ہے، تو ایسا نہ کریں۔