جنرل قمرجاوید باجوہ کی قیادت میں آرمی نے مثالی خدمات انجام دیں،وزیراعظم

جنرل قمرجاوید باجوہ کی قیادت میں آرمی نے مثالی خدمات انجام دیں،وزیراعظم
کیپشن: General Qamar Javed Bajwa
سورس: Google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

ویب ڈیسک: وزیراعظم شہبازشریف سے آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے الوداعی ملاقات کی۔

ملاقات میں وزیراعظم نے جنرل قمرجاوید باجوہ کی پاک فوج، ملکی دفاع اور قومی مفادات کیلئے خدمات کو سراہا۔وزیراعظم کا کہنا تھاکہ فیٹف،کورونا، سیلاب اورمختلف بحرانوں میں جنرل قمرجاوید باجوہ کی قیادت میں آرمی نے مثالی خدمات انجام دیں۔ان کا کہنا تھاکہ دہشتگردی کے عفریت کو کچلنے کیلئے جنرل قمر جاوید باجوہ کی قیادت میں آرمی نے شجاعت وبہادری سے کردار ادا کیا، انہوں نےتاریخ کےایک مشکل مرحلے پر پاک آرمی کی قیادت کی اور دفاع پاکستان ناقابل تسخیر بنانے میں کلیدی کردار ادا کیا۔

وزیراعظم کا کہنا تھاکہ جنرل قمرجاویدباجوہ کے قائدانہ کردار سے سکیورٹی چیلنجز سے نمٹنے میں سمت کا تعین ہوا۔انہوں نے جیو اکنامکس کی اہمیت سے متعلق جنرل قمر جاوید باجوہ کے کردار کو سراہا اور کہا کہ تمام سیاسی قوتوں کو میثاق معیشت پر دستخط کرکے اجتماعی دانش کا مظاہرہ کرنا ہوگا۔وزیراعظم نے آرمی چیف سے گفتگو میں کہا کہ آپ کو دنیا کی بہترین آرمی کی قیادت کا باعث فخراعزاز حاصل ہوا۔

خیال رہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کل ریٹائر ہورہے ہیں، پاک فوج میں کمانڈ کی تبدیلی کی تقریب کل ہوگی۔ جنرل عاصم منیر پاک فوج کے نئے سربراہ کی حیثیت سے ذمے داریاں سنبھالیں گے۔