ڈرائیونگ لائسنس حاصل کرنا مزید آسان ہوگیا

Lahore Gets Round-the-Clock Driving License Facility
کیپشن: Driving License
سورس: google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک)پنجاب کے انسپکٹر جنرل آف پولیس ( آئی جی پی) فیصل شاہکار نے گزشتہ روز لائسنسنگ سنٹر کا مناواں لائنز  میں افتتاح کیا۔شہری ہفتے کے ساتوں دن چوبیس گھنٹے اس کی خدمات حاصل کر سکیں گے۔

تفصیلات کےمطابق آئی جی  پنجاب فیصل شاہکار کا کہناتھا کہ  پنجاب پولیس کا اولین مقصد شہریوں کو ڈرائیونگ لائسنس فراہم کرنے کے علاوہ ٹریفک قوانین کی سختی سے پابندی کو فروغ دینا ہے۔ انہوں نے اس عمل کو آسان بنانے اور جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے دیگر سہولیات کی شفاف فراہمی کا بھی حکم دیا۔ آئی جی پنجاب نے بزرگوں اور خواتین کو ترجیحی بنیادوں پر ڈرائیونگ لائسنس جاری کرنے اور صوبائی دارالحکومت میں ٹریفک کے بہتر انتظام کے لیے سیف سٹی کیمروں کے نظام کے ساتھ ہم آہنگی پیدا کرنے پر زور دیا۔

آئی جی پی نے یہ بات نئے لائسنس سنٹر کی افتتاحی تقریب میں کہی، جس میں سی سی پی او لاہور غلام محمود ڈوگر، چیف ٹریفک آفیسر (سی ٹی او) منتظر مہدی، اے آئی جی ٹریفک، ڈی آئی جی آپریشنز، ڈی آئی جی انویسٹی گیشن، ڈی آئی جی انویسٹی گیشن اور دیگر نے شرکت کی۔ اسپیشل پروٹیکشن یونٹ، ڈی آئی جی وی آئی پی سیکیورٹی اور دیگر اہلکار بھی موجود تھے۔

سی سی پی او ڈوگر اور سی ٹی او مہدی نے آئی جی پی شاہکار کو نئے شروع کیے گئے لائسنس سنٹر کے آپریشنز کے بارے میں بریفنگ دی اور بتایا کہ کیومیٹک مینجمنٹ سسٹم (کیو ایم ایس) کے تحت نئے انٹرنیشنل اور لرنر لائسنس کے ساتھ ساتھ ڈپلیکیٹ، تجدید اور لائسنس کی تصدیق کی خدمات شفاف طریقے سے فراہم کی جائیں گی۔

سی ٹی او مہدی کا کہناتھا کہ لبرٹی مارکیٹ میں پہلے سے ہی 22 لرنرز بوتھ، چھ ڈرائیونگ ٹیسٹ کی سہولیات اور خواتین کے لیے علیحدہ لائسنسنگ کی سہولت موجود ہے۔