حدیقہ کیانی کی آواز میں سورة رحمٰن کی تلاوت اورترجمہ

حدیقہ کیانی کی آواز میں سورة رحمٰن کی تلاوت اورترجمہ

ڈیفنس (زین مدنی )معروف گلوکارہ حدیقہ کیانی نے اپنی آواز میں سورة رحمٰن کی خوبصورت تلاوت کی ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر سورة رحمٰن کی اردو ترجمہ کے ساتھ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے حدیقہ کیانی نے لکھا کہ وہ ہمیشہ سے اس سورة کی تلاوت کی خواہشمند تھیں۔حدیقہ کیانی نے لکھا کہ تلاوت کی گئی سورة رحمٰن انہوں نے بچپن میں قاری صاحب کی سکھائی گئی قرات سے پڑھنے کی کوشش کی ہے۔ انہوں نے لکھا کہ ہمیں ہر وقت اللہ سے رابطہ رکھنے اور زندگی کے اصل مقصد کے حوالے سے سوچنے اور غور و فکر کرنے کی ضرورت ہے۔

View this post on Instagram

I wanted to share my humble recitation of a few of the most beautiful verses in the world. Here I have recited Ayat #1-13 of Surah-Ar-Rahman سورة الرحمن, I used to recite this Qirat in my childhood and now more than ever we need to connect to the Almighty, remind ourselves of the true purpose of life and to cherish the blessings we have. May peace be with us all. Link to the recitation is in my story and in my bio ????

A post shared by Hadiqa Kiani (@hadiqakianiofficial) on

حدیقہ کیانی کا کہنا تھا کہ ہمیں ہمیشہ زندگی کے اصل مقصد سے آگاہ رہنا اور رب العزت کی دی گئی نعمتوں کا شکر ادا کرنا چاہیے۔14 منٹ اور 12 سیکنڈ پر مشتمل حدیقہ کیانی کی آواز میں سورة رحمن کی آیت نمبر ایک سے 13 تک کی ویڈیو کو صارفین کی جانب سے خوب سراہا جارہا ہے۔