لاہور ایئرپورٹ پر فضائی آپریشن معطل

 لاہور ایئرپورٹ پر فضائی آپریشن معطل
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

ویب ڈیسک :  شدید دھند کے باعث لاہور ایئرپورٹ پر فضائی آپریشن معطل ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق موسم کی خرابی اور شدید ترین دھند کی وجہ سے علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر فضائی آپریشن معطل ہونے سے 20 سے زائد پروازیں متاثر ہوگئی ہے۔ سول ایوی ایشن حکام کا کہنا ہے کہ کچھ پروازوں کو اسلام آباد اور کراچی بھجوا دیا گیا ہے جبکہ موسم اور دھند ختم ہونے پر پروازوں کی بحالی کا کام شروع کر دیا جائے گا۔

واضح رہے کہ   لاہور ایئرپورٹ  پر حد نگاہ سو کے قریب ہوگئی ہے۔  اسموگ،  فوگ یعنی دھند اوراسموگ یعنی دھویں سے ماخوذ ایک اصطلاح ہے، یہ ایک فضائی آلودگی ہے، جو انسان کی دیکھنے کی صلاحیت کو کم کردیتی ہے۔ ماہرین کے مطابق موسم گرما جانے کے ساتھ ہی جب دھند بنتی ہے تو یہ فضا میں پہلے سے موجود آلودگی کے ساتھ مل کر اسموگ بنا دیتی ہے۔ اس دھویں میں کاربن مونو آکسائیڈ، نائٹروجن آکسائیڈ، میتھین اور کاربن ڈائی آکسائیڈ جیسے زہریلے مواد شامل ہوتے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے جب ہوا نہیں چلتی اور درجہ حرارت میں کمی یا دیگر موسمی تبدیلی واقع ہوتی ہے توآلودگی فضاء میں اوپرنہیں جاتی بلکہ زمین کے قریب ہی ایک تہہ بن جاتی ہے اور  ان وجوہات کے نتیجے میں یہ غیر معمولی آلودگی کئی کئی دن تک شہرمیں برقرار رہ سکتی ہے۔