بالوں کو ہفتے میں کتنی مرتبہ دھونا چاہیئے؟

بالوں کو ہفتے میں کتنی مرتبہ دھونا چاہیئے؟
سورس: Google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

ویب ڈیسک: بہت لوگ اپنے بالوں کی وجہ سے پریشان رہتے ہیں کسی کے بال بہت جلدی کمزور اور گرنے لگتے ہیں تو کسی کے بالوں میں خشکی جنم لیتی ہے۔

آپ کے بالوں کی قسم اور اسٹائل کے منصوبے بھی شیڈولنگ میں اپنا کردار ادا کرتے ہیں۔ اگر آپ کے بال موٹے ہیں تو پیشہ ور افراد ہفتے میں ایک بار یا یہاں تک کہ ہر 10 دن میں دھونے کا مشورہ دیتے ہیں۔

اگر آپ کے بال چھوٹے ہیں تو آپ اسے ٹوٹنے کے خطرے کے بغیر زیادہ بار دھو سکتے ہیں۔ایک مڈ ویسٹرن اسٹائلسٹ کے مطابق، آپ کو کسی بھی اسٹائلنگ ملاقات سے پہلے اپنے بالوں کو دھونا چاہیے، لیکن اگر آپ کسی تقریب کے لیے اپنے بالوں کو اسٹائل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں، تو اسے کم از کم ایک دن دھونا چاہیے۔ 

بنیادی طور پر آپ کے بال جتنے گھنے ہوں گے تو زیادہ دھونے سے گریز کرنا چاہیے۔اگر آپ کے بالوں کو بلیچ کیا گیا ہے تو زیادہ دھونے سے وہ خشک ہو سکتے ہیں۔ اگر یہ رنگین ہے تو اکثر دھونے سے یہ  اس کا رنگ خراب ہوسکتا ہے۔

شیمپو ظاہر ہے کہ آپ کے بالوں سے تیل اور گندگی نکالتا ہے لیکن آپ کو اپنے بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے تیل کی ایک خاص مقدار کی ضرورت ہوتی ہےویب ایم ڈی کے مطابق شیمپو تیل کو بھی پھنستا ہے، جو واقعی آپ کے بالوں کو خشک کر سکتا ہے اور اسے ٹوٹنے کا باعث بن سکتا ہے۔

کلیولینڈ کلینک کے مطابق بالوں کو کافی مقدار میں نہ دھونے سے خشکی، یا سیبورریک ڈرمیٹیٹائٹس ہو سکتی ہے۔ اس کے بعد آپ کو دواؤں والے شیمپو کی ضرورت ہو سکتی ہے، لیکن بعض صورتوں میں نسخے کی بھی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ کلینک کے مطابق جب آپ بالوں کو دھوتے ہیں تو کنڈیشنگ ٹریٹمنٹ پر توجہ دیں، اور اپنے بالوں کو خشک ہونے سے بچنے کے لیے صرف اپنی جڑوں کو شیمپو کریں۔