مولانا طاہر اشرفی کا مساجد، مدرسوں کے حوالے سے اہم اعلان

good news for Masajid
کیپشن: Maulana Tahir Ashrafi
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

سٹی 42:وزیراعظم عمران خان  کے نمائندہ خصوصی برائے مذہبی ہم آہنگی حافظ طاہر  اشرفی کا کہنا ہے کہ اس سال پورے پاکستان میں ایک ہی دن رمضان المبارک اور  ایک ہی دن عید منانے کا اعلان کریں گے۔

حافظ طاہر اشرفی کا پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ملک میں کہیں بھی مساجد یا مدارس کی رجسٹریشن منسوخ نہیں کی گئی، حکومت کسی مدرسے یا مسجد پر قبضہ نہیں کر رہی بلکہ آج مدرسہ اور مسجد پہلے سے زیادہ محفوظ ہے۔ان کا کہنا تھا کہ مسجد میں فاصلہ تقریب ہر جگہ موجود ہے، رمضان المبارک میں بھی احتیاطی تدابیر کا خیال رکھا جائے، گزشتہ سال کی کورونا ایس او پیز پر اس بار بھی عمل درآمد ہو گا، عبادت اور احتیاط ساتھ ساتھ ہونی چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ پورے ملک کی مساجد اور مدارس میں ایس او پیز پر عمل ہو رہا ہے، پاکستان میں کسی مسجد یا مدرسے کو بند نہیں کیا جائے گا۔چینی کی بندش پر ان کا کہنا تھا کہ چینی مافیا کو پکڑا جا رہا ہے،نہ پکڑتے تو چینی آج ایک سو پچاس روپے فی کلو تک فروخت ہورہی ہوتی۔

ایک سوال کے جواب میں وزیراعظم کے نمائندہ خصوصی کا کہنا تھا کہ رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس اس بار پشاور میں ہو رہا ہے، رویت پر اتفاق کے لئے اجلاس پشاور میں بلایا گیا ہے۔