جگر کی صحت کے لئے  سب سے بہترین مشروبات کونسے ہیں؟انتہائی اہم معلومات

Liver deseases
سورس: google
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(ویب ڈیسک) جگر جسم کے سب سے اہم اعضاء میں سے ایک ہے، کیونکہ یہ وسیع پیمانے پر افعال کے لیے ذمہ دار ہے  جن میں سم ربائی، غذائیت کے ضابطے، خامروں کو چالو کرنا، اور پت کی رطوبت شامل ہے، جو ہاضمہ اور میٹابولزم کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ جگر کی مناسب دیکھ بھال ہماری مجموعی صحت کے لیے بہت اہم ہے۔

NDTV فوڈ رپورٹس ڈائیٹشین کنسلٹنٹ روپالی دتہ نے کہا، "جگر روزانہ 500 سے زیادہ جان بچانے والے اور پائیدار افعال انجام دیتا ہے۔ یہ ایک ایسا عضو بھی ہے جو خود کو صاف کرتا ہے۔ اس لیے ہمارے جسم کو صحت مند اور غذائیت سے بھرپور خوراک کھلانا بہت ضروری ہے، تاکہ جگر کو صحت بخش غذا ملے۔ ہر وقت زیادہ محنت نہیں کرتا۔"

اکثر اوقات جگر کے کسی بیماری اور اس سے متعلق علامات بہت تیزی سے ابھرتی ہیں، جس کی متعدد وجوہات ہوسکتی ہیں مگر زیادہ تر جگر کے امراض دائمی ہوتے ہیں، یعنی ان میں عضو کو وقت کے ساتھ بتدریج نقصان پہنچتا ہے اور علامات بھی بتدریج سامنے آتی ہیں۔

جیسے جیسے جگر کے نقصان میں اضافہ ہوتا ہے، تو مسئلے کی واضح نشانیاں ابھرنے لگتی ہیں، جلد کی رنگت معمول سے زیادہ زرد ہوسکتی ہیں جبکہ آنکھوں کی سفیدی میں بھی پیلاہٹ غالب آجاتی ہے، ڈاکٹر اسے یرقان کہتے ہیں۔

ایسا اس وقت ہوتا ہے جب خون کے سرخ خلیات میں ایک زرد رنگ کے مواد کا بہت زیادہ اجتماع ہونے لگتا ہے، عام طور پر جگر اس مواد کو صاف کردیتا ہے مگر اسے نقصان پہنچ جائے تو وہ ایسا کرنے سے قاصر ہوتا ہے۔

صحت مند مشروبات کے لیے کچھ آپشنز ہیں جو زہریلے مادوں سے چھٹکارا پانے میں مدد دیتے ہیں، جو جسم کو آسانی سے صاف کرنے کے عمل کو فروغ دینے میں معاون ہیں، جو جگر کی صحت کو سہارا دیتے ہیں

- کافی

- سبز چائے

ہلدی کی چائے

چقندر کا رس