مون سون،ائیرپورٹ کی حدود سے پرندے کیسے  ختم کئےجائیں ؟ حکمت عملی تیار

Lahore aiport,birds,airoplane,landing
کیپشن: Aeroplane ,file photo
سورس: google
Stay tunned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(سعید احمد)پری مون سون اور مون سون کے موسم میں لاہور ایئرپورٹ پر پرندوں کی موجودگی کو کنٹرول کرنے کے لیے لاہور ائیرپورٹ انتظامیہ متحرک، انتظامیہ نے ائیرپورٹ کی حدود سے پرندے ختم کرنے کی حکمت عملی تیار کر لی۔

رن وے پر دن کے اوقات میں 12جبکہ رات کو 10شوٹرز تعینات، پرندوں کو رن وے سے ہٹانے کے لیے پٹاخے چلانے، پریشر ہارن سمیت گن سے شوٹ کرنے کا طریقہ رائج جبکہ رن وے پر حشرات کے خاتمے کے لیے کیمیکل کا استعمال شروع کر دیا گیا۔

 تفصیلات کے مطابق ائیرپورٹ کی حدود سے پرندے ختم کرنے کی حکمت عملی تیار کر لی گئی، فلائٹ آپریشن کو محفوظ رکھنے کے لیے تمام دستیاب وسائل اور ذرائع بروئے کار لانے کافیصلہ کیا گیا ہے، لاہور ائیرپورٹ مینجر چوہدری نذیر کے مطابق رن وے پر مزید برڈ شوٹر تعینات کیے جا رہے ہیں، صبح کے وقت 12 برڈ شوٹر اور 10 دوپہر کی شفٹ میں موجود رہیں گے اور رن وے پر گشت کو یقینی بنائیں گئے۔

ایک اے ٹی سی افسر، دو ڈیوٹی منیجر ایئر سائیڈ اور منیجر ایئر سائیڈ صبح ہونے سے پہلے ہی پرندوں کی سرگرمیوں کی نگرانی اور خاتمے کے لیے فیلڈ میں موجود رہیں گےجبکہ پرندوں کو ڈرانے کے لیے پٹاخے چلائے جارہے ہیں۔ آخری حربے کے طور پر، چند پرندوں کو بھی گولی مار دی جاتی ہے۔

ائیرپورٹ مینجر کا کہنا تھا کہ ہر آنے اور روانگی سے قبل پرندوں کی سرگرمیوں کو خوفزدہ کرنے کے لیے رن وے پر 3- 4 گاڑیاں تعینات کی جا رہی ہیں جسکے ذریعے پریشر ہارن لگائے جا رہے ہیں۔ رن وے سویپر کو روشنیوں اور پانی کے دھبوں کے ارد گرد موجود کسی بھی کیڑے کو صاف کرنے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔ کیڑوں کو صاف کرنے کے لیے کیڑے مار ادویات کا سپرے کیا جا رہا ہے، جو پرندوں کی خوراک کا ذریعہ بنتے ہیں۔

پرندوں کو ڈرانے کے لیے رن وے کے ساتھ Scarecrows اور عکاس سی ڈیز کو تعینات کیا گیا ہے۔ ہوائی اڈے کے ارد گرد پرندوں کی سرگرمیوں کو چیک کرنے کے لیے، مختلف محکموں کو ماحولیاتی کنٹرول کمیٹی کے اجلاس اور انفرادی اجلاسوں کے ذریعے مربوط کیا گیا ہے۔

ایئر پورٹ کے آس پاس کے پرندوں کے لیے ٹھوس فضلہ اور کھانے کے دیگر ذرائع کو ہٹایا جا رہا ہے۔ ہوائی اڈے کے ٹیک آف اور لینڈنگ کے راستے سے ملحقہ علاقوں میں پمفلٹ تقسیم کیے جا رہے ہیں جبکہ فضلے کو غلط طریقے سے ٹھکانے لگانے اور صدقہ کے گوشت کے پیش نظر پرندوں کی سرگرمیوں کے خطرات کو اجاگر کیا جائے گا ۔

پرندوں کے خطرات کے بارے میں عوام کو آگاہ کرنے کے لیے ارای بازار میں بھی آگاہی مہم چلائی گئی، عید الاضحی کے پیش نظر سی ای او والٹن کینٹ اور ضلعی انتظامیہ کے تعاون سے مزید مہمات جاری ہیں جبکہ سوشل میڈیا مہم بھی جاری ہے۔