ثانیہ مرزا نے اپنے پریشان مداحوں کو خوش کردیا، ڈانس ویڈیو وائرل

Sania Mirza video
کیپشن: Sania Mirza video
سورس: google
Stay tuned with 24 News HD Android App
Get it on Google Play

(مانیٹرنگ ڈیسک)بھارتی ٹینس سٹار ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی اہلیہ جو آج کل کھیلوں میں اپنے کارناموں کی بجائے اپنی ذاتی زندگی کی وجہ سے سرخیوں میں ہیں، انہوں نے اپنے پریشان مداحوں کو ایک کمرشل کی شوٹنگ کے ساتھ خوش کر دیا ہے جہاں وہ رقص کرتی نظر دیکھی جا سکتی ہیں۔

بھارٹی ٹینس سٹار ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کچھ ہفتوں سے اپنی طلاق کی افواہوں کے باعث عوام کی نظروں میں تھے اور ان کے سخت پریشان پرستار اب امید کر رہے ہوں گے کہ اب ان کی علیحدگی کی خبروں کو اس شو کے صرف "پروموشنل اسٹنٹ" کے طور پر ختم کردیا جانا چاہئے۔دونوں اس موضوع پر دھیمے پن سے بات کر رہے تھے، لیکن اب تک واضح نہیں ہو سکا۔

پاکستانی کرکٹ کے آل راؤنڈر شعیب ملک اور ان کی ہندوستانی اہلیہ ثانیہ مرزا کے ان کے رئیلٹی شو "دی مرزا ملک شو" کے پردے کے پیچھے (بی ٹی ایس) ویڈیوز نے ان کی طلاق کے بارے میں افواہوں کی ہوچکی کو بڑھاوا دیا ہے اگر کوئی اس پر پہلی نظر ڈالے۔

اب ثانیہ نے اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر ایک نئی ویڈیو شیئر کی ہے جس میں انہوں نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ پہلا موقع تھا جب انہیں شوٹ کےلئے ڈانس کرنا پڑا اور اس کی شوٹنگ دھماکے سے ہوئی۔

اس سے قبل، مختلف ذرائع ابلاغ کے مطابق جوڑے نے باضابطہ طور پر علیحدگی اختیار کی اور صرف اپنے بچے اذہان کو ہم پلہ بنایا۔ کچھ کہہ رہے تھے کہ وہ الگ ہو چکے ہیں اور صرف اپنے دستخط شدہ پروجیکٹ ایک ساتھ مکمل کر رہے ہیں۔ جوڑے نے خود کچھ بھی واضح نہیں کیا۔

حال ہی میں، شعیب ملک اپنے انسٹاگرام پر گئے اور ثانیہ کو ان کی 36 ویں سالگرہ کی مبارکباد دی لیکن ثانیہ نے انہیں کوئی جواب نہیں دیا ۔