ایپل واچ سیریز 7 کی قیمتوں کا سن کر آپ دنگ رہ جائیں گے

Apple watch series 7 price
Apple watch series 7

ویب ڈیسک:   ایپل واچ سیریز 7  کی نقاب کشائی گزشتہ ماہ آئی فون 13  کے ساتھ کی گئی۔ایپل نے اپنے لانچنگ  کے وقت ایپل واچ سیریز 7 کی قیمت ظاہر نہیں کی۔

فلپ کارٹ سائٹ پر لسٹنگ سے پتہ چلتا ہے کہ ایپل واچ کے نئے ماڈل کی قیمت پچھلے سال کی ایپل واچ سیریز 6 سے  تقریباً  2000روپے  زیادہ ہوسکتی  ہے۔ ایپل واچ سیریز 7 کی کچھ  تصاویر اس کے ڈیزائن کو ظاہر کرنے کے لیے آن لائن منظر عام پر آئی ہیں۔ نئی ایپل واچ  ایلومینیم اور سٹینلیس سٹیل دونوں آپشنز میں دستیاب ہوگی اور اس میں جی پی ایس اور سیلولر ویریئنٹس ہوں گے۔

 ایپل واچ سیریز 7 کی قیمت 41 ملی میٹر سائز میں GPS ورژن کے لیے   96،500روپے سے شروع ہوگی۔  دوسری طرف ، 45 ملی میٹر کی مختلف اقسام 103،400روپے میں دستیاب ہوگی ۔ ایپل واچ سیریز 7 GPS + سیلولر ورژن (شمسی توانائی سے چلنے والی)117،000روپے میں  دستیاب ہوگی۔ 

فلپ کارٹ نے ایپل واچ سیریز 7 کے سٹینلیس سٹیل کے خصوصیات  بھی درج کی ہیں جن میں GPS + سیلولر کنیکٹوٹی ہے۔ سٹینلیس سٹیل کیسنگ میں 41 ملی میٹر ایپل واچ سیریز 7 کی قیمت  160،000روپے ہوگی۔  امریکہ میں  ایپل واچ سیریز 7 جی پی ایس ورینٹ کی قیمت 399 ڈالر اور جی پی ایس + سیلولر ماڈل کی قیمت 499 ڈالر آرہی ہے۔

                                 

ایپل واچ سیریز 7 کی ڈیزائننگ ایپل واچ سیریز 6 کی طرح نظر آتی ہے۔ایپل واچ سیریز 7 ایک بہتر ڈسپلے کے ساتھ  نظر آتا ہے جو سائز میں سیریز 6 سے  قدرے بڑا ہے ۔ ایپل واچ سیریز 7 کی دستیابی کے بارے میں درست تفصیلات ابھی سامنے نہیں آ سکیں۔ تاہم ، ایپل نے وعدہ کیا کہ نیا ماڈل "اس موسم خزاں کے آخر میں" مارکیٹ میں فروخت کے لئے دستیاب ہوگا۔