فیس بک نے بھی ٹک ٹاک کی طرز پر ایپ تیار کرلی

فیس بک نے بھی ٹک ٹاک کی طرز پر ایپ تیار کرلی

ویب ڈسک: سماجی رابطے کی سب سے بڑی اور مقبول ترین سائٹ فیس بک نے گانوں کے شوقین ریپرز کیلئے نئی ایپلی کیشن متعارف کرا دی ہے۔ جو پیشہ ورانہ افراد کو اپنی تخلیق کا استعمال کرتے ہوئے ریپس تیار کرنے اور ان کا اشتراک کرنا ممکن بنائے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق فیس بک نے " بارز" نامی ایپلی کیشن تیار کی ہے، جسے آزمائش کیلئے امریکہ میں لانچ کیا گیا ہے۔ اس ایپ کے ذریعے   صارفین پیشہ ورانہ طور پر تخلیق کردہ سیکڑوں بیٹس میں سے کسی ایک کو منتخب کریں گے، پھر اپنی اپنی دھن لکھیں گے اور ویڈیو ریکارڈ کریں گے۔ اس کے علاوہ یہ ایپ ریپنگ لیکرس لکھنے پر ایپ بیٹس، آڈیو اور ویڈیو فلٹرز بھی تجویز کرے گی۔

فیس بک کی اس ایپ میں صارف 60 سیکنڈ کی ویڈیو بناسکے گا، جسے فیس بک سمیت دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر شیئر بھی کیا جاسکے گا۔ کورونا وبا کے باعث دیگر سرگرمیوں کے ساتھ ساتھ موسیقی کی تفریحی بھی متاثر ہوئی تھی۔ بارز کو ریپرز کی ایک ٹیم نے بنایا تھا لیکن اب ایک نئے دور کا آغاز ہونے جا رہا ہے۔ 

یاد رہے ٹک ٹاک پہلے سے ہی موسیقاروں کے لئے ایک لانچ پیڈ بن چکا ہے، جس میں ریپر شامل ہیں۔ اس نے ناصرف ریپروں کو جانچنے میں مدد کی ہے بلکہ بہت سے شکست خوروں نے اسے پسند کیا ہے۔ ٹک ٹاک پر ڈس ٹریک ایک بہت مقبول شکل بھی بن چکی ہے، بنیادی طور پر اثر انداز کرنے والوں کے لئے ڈرامہ چھاپنے اور نظارے کو پیچھا کرنے کا ایک آسان طریقہ ہے۔ دوسرے لفظوں میں ہم یہ بھی کہہ سکتے ہیں کہ ٹک ٹاک پر ریپروں کی پہلے سے ہی ایک بڑی برادری موجود ہے اور اب فیس بک بھی صارفین کی توجہ اپنی طرف کرنا چاہتا ہے۔