پاکستان سے پیار اور عزت لے کر جارہا ہوں: نوجوت سنگھ سدھو

03:35 PM, 19 Aug, 2018

Sughra Afzal

(سٹی42) وزیراعظم عمران خان کی حلف برادری کی تقریب میں شرکت کے بعد سابق بھارتی کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو واہگہ بارڈر کے راستے بھارت روانہ ہوگئے۔

یہ بھی لازمی پڑھیں:نیوز بلیٹن3بجے 13 نومبر 2018  

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی حلف برادری کی تقریب میں شرکت کے بعد سابق بھارتی کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو براستہ واہگہ  بھارت روانہ ہوگئے، تحریک انصاف کے سینیٹر فیصل جاوید نے انہیں الوداع کیا۔  اس موقع پر نوجوت سنگھ سدھو کا کہنا تھا کہ وہ یہاں سے پیار اور عزت لے کر جا رہے ہیں، پاکستانیوں نے جو محبت دی وہ تا عمر یاد رہے گی۔

بھارت روانگی سے قبل نامزد گورنر پنجاب چودھری محمد سرور سے بھارتی کرکٹر نوجوت سنگھ سدھو نے کوسانوسٹرہ ہوٹل  میں ملاقات کی ، ملاقات میں چوہدری سرور کی اہلیہ بھی موجود تھی۔ اس موقع پر نامزد گورنر پنجاب چوہدری سرور سے گفتگو کرتے ہوئے بھارتی مہمان نوجوت سدھو کا کہنا تھا کہ پاکستانیوں نے بہت عزت اور پیار دیا ہے، بہت مالامال محسوس کررہا ہوں۔ کرکٹ میچ سے پاکستان اور بھارت کے درمیان  فاصلوں کو مٹانا ہے۔

ملاقات کے بعد نوجوت سدھو لاہور کے قدیمی ٹیکسالی گیٹ پہنچے جہاں سے روائتی جوتی بھی خریدی  اور مداحوں کے ساتھ تصاویر اور سلفیاں بھی بنوائی۔ 

یہ بھی لازمی پڑھیں:شہباز شریف کو ٹھنڈ لگ گئی

ویڈیو دیکھیں

مزیدخبریں