انگلینڈ کرکٹ ٹیم کا بھی ’بلیک لائف میٹر‘تحریک کی حمایت کا فیصلہ

انگلینڈ کرکٹ ٹیم کا بھی ’بلیک لائف میٹر‘تحریک کی حمایت کا فیصلہ

(سٹی42) انگلینڈ اور ویلز کرکٹ بورڈ نے اعلان کیا ہے کہ ویسٹ انڈیزکے خلاف تین میچوں پر مشتمل ٹیسٹ سیریز کے دورا ن ا نگلینڈ کرکٹ ٹیم وردی پر بلیک لائف میٹرکا نشان پہنے گی۔ 

انگلینڈ کرکٹ بورڈکا اپنے فیصلے کی وضاحت کرتے ہوئے اس تحریک میں کسی بھی قسم کی سیاست کو مسترد کردیاہے، ای سی بی کے چیف ایگزیکٹوآفیسر ٹام ہیریسن کا کہنا تھا کہ انگلینڈ اور ویلز کرکٹ بورڈ بلیک لائف میٹرتحریک کی حمایت کرتا ہے۔ یہ یکجہتی ، ترقی اور معاشرتی تبدیلی کے اصول کی ایک مہم ہے، معاشرے یا ہمارے کھیل میں نسل پرستی کی کوئی جگہ نہیں ہوسکتی ہے اور اس سے نمٹنے کے لئے ہمیں مزید کام کرنے کی ضرورت ہے۔

ٹام ہیریسن نے مزید کہا کہ اس پیغام کی ہماری حمایت کسی سیاسی تنظیم کی توثیق ، تسخیر یا کسی اور طرح کی حمایت نہیں ہے اور نہ ہی کسی ایسے گروہ کی پشت پناہی ہے جو تشدد کا مطالبہ کرتا ہے یا غیر قانونی سرگرمی سے تعزیت کرتا ہے۔ ہم اس تحریک کے کچھ پہلوؤں سے واقف ہیں جو اپنے سیاسی نظریات کو فروغ دیتے ہیں، ای سی بی اور ہمارے کھلاڑیوں کے ذریعہ کسی بھی طرح ان کے اقدامات کی حمایت نہیں کی جاتی ہے۔

ای سی بی کی جانب سے کیے گئے اس فیصلے کو انگلینڈ کرکٹ کے کھلاڑیوں نے پوری طرح سپورٹ کیا ، انگلینڈ کرکٹ ٹیم کے کپتان جوئے روٹ نے کہاکہ سیاہ فام برادری سے اظہار یکجہتی کرنا اور اس کے عنوانات کے بارے میں زیادہ سے زیادہ شعور اجاگر کرنا ضروری ہے، ہم سمجھتے ہیں کہ کہیں بھی ، نسل پرستی یا کسی بھی طرح کے امتیازی سلوک کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔

یاد رہے اس سے پہلے ویسٹ انڈیز کی ٹیم نے بھی بلیک لائف میٹرکا لو گو پہن کر کھیلنے کا اعلان کر رکھا ہے اور ویسٹ انڈیز کے کپتان جیسن ہولڈر نے آئی سی سی کو کرکٹ میں نسل پرستی کے خلاف سخت سزایں رکھنے کی تجویز بھی دی ہے۔

واضح رہے کہ ویسٹ انڈیزاور انگلینڈ کی ٹیموں کے درمیان ٹیسٹ سیریز کا آغاز 8 جولائی سے ہو رہا ہے۔